Financiële dienstverlening

Financiële dienstverlening: als er een ding goed op orde moet zijn is dat wel de boekhouding, de salarisadministratie en natuurlijk de belastingen. Weten waar u aan toe bent en niet voor verrassingen staan, staan bij ons hoog in het vaandel.

Wij ondersteunen u vanuit onze financiële dienstverlening graag bij uw financiële werkzaamheden, zodat u kunt doen waar u het beste in bent: ondernemen. Door het samenstellen en beoordelen van de jaarrekening en met name de tussentijdse cijfers weet u precies hoe uw onderneming er voor staat. Met dit overzicht van uw financiële positie en eventueel een sparringsessie, bent u beter in staat uw onderneming aan te sturen. Bij vragen zullen wij u persoonlijk ondersteunen en waar nodig u helpen de cijfers te interpreteren. Dit alles doen wij om u als ondernemer bij te staan en het maximale uit uw onderneming te halen.

Mijn ervaring met TUUUR is prettig: het directe contact met de medewerkers – zowel telefonisch als per mail – is goed en er wordt adequaat gereageerd op vragen. Zo worden ook mijn boekhouding en belastingaangiften sinds de start in 2001 door Dhr. Stolk gecontroleerd en ingediend bij de belastingdienst. Tevens worden er loongegevens verwerkt en krijg ik deze kant en klaar door. Zo weet ik wat ik mijn personeel moet betalen en wat ik aan loonheffingen dien over te maken. Kortom een fijne samenwerking.

– Johan de Lange – JDL Diesel

Administratie

Wij streven ernaar uw administratie zo effectief en efficiënt mogelijk in te richten in een geautomatiseerd systeem, bijvoorbeeld Snelstart. Zo kunt u zelf de administratie bijhouden, kunt u onder andere factureren en heeft u een up to date overzicht van debiteuren en crediteuren. Als TUUUR ondersteunen wij u bij het gebruik van Snelstart en verzorgen wij de controle, btw aangifte en de jaarcijfers.

Belasting

Als het gaat om belasting wilt u geen verrassingen. U wilt weten wanneer en hoeveel u moet betalen. Dit kunnen wij voor u inzichtelijk maken met een fiscale planning en optimalisatie. Daarnaast kunnen wij u ondersteunen door diverse aangiften zoals btw, loonheffing, vennootschaps-, inkomsten- en dividendbelasting te verzorgen. Hierbij kijken wij, meerdere keren per jaar, vooruit door bij de vennootschaps- en inkomstenbelasting te signaleren of de hoogte van de aanslag aansluit bij de winst uit de onderneming of bij de ontwikkelingen van u als ondernemer (zoals verhuizen, opleidingskosten of giften). Zo kunnen wij indien nodig de voorlopige aanslag bijsturen. Zo staat u als ondernemer niet voor onvoorziene financiële verrassingen.

Salarisadministratie

Als u personeel in dienst heeft, heeft u ook te maken met  een salarisadministratie. Hier komt meer bij kijken dan alleen het betalen van salarissen. U moet rekening houden met fiscale regelgeving, wellicht een cao, (verplichte) deelname aan Pensioenfonds en arbeidsvoorwaarden. Wij kunnen u hierbij ontzorgen door de salarisadministratie te verzorgen. Daarnaast zijn wij altijd bereid u te ondersteunen en te adviseren op gebied van personeelsmanagement.

Kennis maken?

U bent van harte welkom op ons kantoor in Hendrik-Ido-Ambacht. Uiteraard kunnen goede gesprekken ook telefonisch 078 302 0600 en via de email info@TUUUR.nl plaatsvinden.

Andere berichten

Menu